Bockar och bugar för fantastiska teamet Britt-Marie och Flingan!!
I förra veckan blev Flingan SVENSK RALLYLYDNADSCHAMPION!
Så imponerande! Tredje Certet satt som en smäck, och ingen dålig runda – 99 poäng!!
Så nu har hon följande titlar:
RLD N, RLD F, RLD A, SE RALLYCH, LD STARTKLASS.

Det kom ett fint foto från Iida och Ruben i Finland.
Ruben blev i lördags BIR, med sitt andra Cert! GRATTIS!

Vi har hunnit med en tredagars helg i Roskilde. Jättetrevligt !!
Härligt sällskap av Mollan. Hennes fina Otis blev bl a DK Juniorchampion.




Igår var vi på vallning igen – det är så kul!


